Heb je al een opgemaakte mailing en wil je gebruik maken van ons bereik? Dat kan. Via ons label partnermailing kunnen we doelgericht (getarget) mailings versturen naar IT decision makers in onze database. Op basis van onder meer functie, interesses, bedrijfsgrootte en branche kunnen we een lijst met ontvangers samenstellen. Ontvangers hebben in alle gevallen aangegeven onze partnermailings graag te willen ontvangen.

Gerelateerde Oplossingen
40/60 mailing60 procent kwalitatief inhoudelijke, redactionele content en 40 procent branded content.

60 procent kwalitatief inhoudelijke, redactionele content en 40 procent branded content.

Lees verder
Nieuwsbrief advertorialMet een nieuwsbrief advertorial stellen we je in staat om tussen deze redactionele content te adverteren.

Met een nieuwsbrief advertorial stellen we je in staat om tussen deze redactionele content te adverteren.

Lees verder
Display advertisingVia onze brands Webwereld, Computerworld, CIO, CXO bieden we mogelijkheden voor bannering.

Via onze brands Webwereld, Computerworld, CIO, CXO bieden we mogelijkheden voor bannering.

Lees verder