Als je met een korte boodschap snel veel mensen wil bereiken in het hart van de IT branche, is een nieuwsbrief advertorial een slimme keuze. Vanuit onze brands versturen we wekelijks meer dan 16 nieuwsbrieven. In deze nieuwsbrieven presenteren we onze laatste en beste artikelen overzichtelijk onder elkaar. Met een nieuwsbrief advertorial stellen we je in staat om tussen deze redactionele content te adverteren. Omdat onze nieuwsbrieven vol staan met hoogwaardige verhalen, presenteer je jouw boodschap in een hoogwaardige context.
Met dagelijks meer dan twintigduizend lezers is de nieuwsbrief van Webwereld.nl een slimme gateway om in het vizier te komen bij jouw doelgroep. Ook via de nieuwsbrieven van Computerworld (10.000 lezers), CIO (7.000 lezers), CXO (5.000 lezers), CSO (3.200 lezers) en onze Insider-nieuwsbrief (12.000 lezers) bereiken we dagelijks duizenden IT decision makers, C-level executives en ambitieuze IT-professionals.

Gerelateerde Oplossingen
PartnermailingHeb je al een opgemaakte mailing en wil je gebruik maken van ons bereik? Dat kan.

Heb je al een opgemaakte mailing en wil je gebruik maken van ons bereik? Dat kan.

Lees verder
40/60 mailing60 procent kwalitatief inhoudelijke, redactionele content en 40 procent branded content.

60 procent kwalitatief inhoudelijke, redactionele content en 40 procent branded content.

Lees verder
Display advertisingVia onze brands Webwereld, Computerworld, CIO, CXO bieden we mogelijkheden voor bannering.

Via onze brands Webwereld, Computerworld, CIO, CXO bieden we mogelijkheden voor bannering.

Lees verder