Een crowd sourced artikel komt tot stand aan de hand van een inhoudelijke discussie met experts aan tafel, onder leiding van de hoofdredacteur van een van onze brands. In het artikel presenteren we een expert van jouw merk als de belangrijkste thought leader op het gekozen onderwerp. Het artikel promoten we vervolgens via onze kanalen. Daarbij zorgen we voor ten minste duizend lezers in de doelgroep.
De inhoudelijke discussie die wordt gevoerd om te komen tot een crowd sourced artikel lijkt op die van een roundtable, maar heeft net een andere focus. Waar de discussie en interactie in de roundtable centraal staan, is het gesprek aan tafel bij een crowd sourced event een manier om te komen tot inhoudelijke co-productie content.
Net als bij de roundtable nemen wij de organisatie van dit C-level live event volledig op ons. We begeleiden de lunch, regelen de locatie en de catering, geven advies over de te voeren discussie aan tafel en gaan op zoek naar minimaal vier gesprekspartners aan de hand van een door jou aangeleverde targetlist. Daarmee stelt crowd sourced content je in staat om direct rechtstreeks in contact te komen met belangrijke potentiële klanten.

Gerelateerde Oplossingen