Een crowd sourced artikel komt tot stand aan de hand van een inhoudelijke discussie met experts, onder leiding van de hoofdredacteur van een van onze brands. In het artikel presenteren we een expert van uw merk als de belangrijkste thought leader op het gekozen onderwerp. Het artikel promoten we vervolgens via onze kanalen. Daarbij zorgen we voor een actieve promotie van het artikel onder lezers in de doelgroep.
De inhoudelijke discussie die wordt gevoerd om te komen tot een crowd sourced artikel lijkt op het concept van onze virtuele roundtable, maar heeft net een andere focus. Waar de discussie en interactie in de roundtable centraal staan, is het gesprek aan tafel bij een crowd sourced event een manier om te komen tot inhoudelijke co-productie content.
Net als bij de virtual roundtable nemen wij de organisatie van dit C-level live event volledig op ons. We begeleiden de virtuele roundtable bijeenkomst, geven advies over de te voeren discussie en gaan op zoek naar minimaal vier gesprekspartners aan de hand van een door uw aangeleverde targetlijst. Daarmee stelt crowd sourced content u in staat om direct digitaal in contact te komen met belangrijke potentiële klanten.

Gerelateerde Oplossingen
EventsWij helpen u om virtueel in contact te komen met uw doelgroep.

Wij helpen u om virtueel in contact te komen met uw doelgroep.

Lees verder
RoundtableIn een virtuele roundtable zetten we u aan tafel met andere CIO’s of IT directeuren.

In een virtuele roundtable zetten we u aan tafel met andere CIO’s of IT directeuren.

Lees verder