Account Based Marketing is een service waarbij we klanten van scratch af aan helpen om gericht te komen tot sales qualified leads (SQL). In de afgelopen jaren hebben we tientallen van deze campagnes opgezet met gerenommeerde partners uit de informatietechnologiebranche. Een Account Based Marketing campagne begint meestal met een targetlijst – een lijst met tachtig tot honderd bedrijven die je graag wilt bereiken. Op basis van onze database verrijken wij die data vervolgens en gaan we aan de slag.
Om te komen tot sales qualified leads richten we een digitaal ecosysteem in, een zogenaamde hub. Alles wat we doen leidt terug naar deze plek. Account Based Marketing kent drie fases: awareness, consideration en decision. Om profielen in de decision fase te krijgen, maken we gebruik van verschillende contentvormen, zoals brandposts, (partner)mailings, events en advertenties. In Account Based Marketing komen de meeste van onze services samen. Door de losse services met elkaar te verbinden, ontstaat een effectieve campagne.

Gerelateerde Oplossingen
MicrositeMet een microsite stellen we je in staat om een eigen, prominente plek te krijgen op een of meerdere van onze sites.

Met een microsite stellen we je in staat om een eigen, prominente plek te krijgen op een of meerdere van onze sites.

Lees verder
Lead GeneratieWij helpen je om doelgericht in contact te komen met jouw publiek.

Wij helpen je om doelgericht in contact te komen met jouw publiek.

Lees verder
Content marketingWij helpen je om jouw kennis en kunde om te zetten naar content die bindt en boeit.

Wij helpen je om jouw kennis en kunde om te zetten naar content die bindt en boeit.

Lees verder
Display advertisingVia onze brands Webwereld, Computerworld, CIO, CXO bieden we mogelijkheden voor bannering.

Via onze brands Webwereld, Computerworld, CIO, CXO bieden we mogelijkheden voor bannering.

Lees verder