Een 40/60 mailing is een mailing die voor 60 procent bestaat uit kwalitatief inhoudelijke, redactionele content en voor 40 procent uit branded content. We versturen deze mailing altijd vanuit één van onze brands, onder het custom label. De ontvangers van deze 40/60 mailings hebben expliciet aangegeven deze custom label mailings te willen ontvanger.
Uiteraard denken we samen na over de redactionele context. Vanuit onze redactie zien we er ook op toe dat de nieuwsbrief in zijn totaliteit interessant is voor de lezer en aanspreekt. Zo garanderen we optimale open en click through rates. Omdat we een grote database hebben met tienduizenden IT decision makers, kunnen we de mailings heel doelgericht versturen.

Gerelateerde Oplossingen
PartnermailingHeeft u al een opgemaakte mailing en wilt u gebruik maken van ons bereik? Dat kan.

Heeft u al een opgemaakte mailing en wilt u gebruik maken van ons bereik? Dat kan.

Lees verder
Nieuwsbrief advertorialMet een nieuwsbrief advertorial stellen we u in staat om tussen deze redactionele content te adverteren.

Met een nieuwsbrief advertorial stellen we u in staat om tussen deze redactionele content te adverteren.

Lees verder
Display advertisingVia onze brands Computerworld en CIO bieden we mogelijkheden voor bannering.

Via onze brands Computerworld en CIO bieden we mogelijkheden voor bannering.

Lees verder